  • 1. Data: 2003-05-11 00:06:37
    Temat: Garaż w Firmie
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    Prowadzę DG jako Os. Fiz. (PKPiR, VAT)
    Samochód osobowy przekazałem i jest w EŚT.
    Posiadam (razem z żoną) spółdzielcze własnościowe prawo do garażu.

    Chciałbym upewnić sie czy mogę "czynsz" (koszty eksploatacji) za garaż (bez
    VAT),
    oraz opłatę za prąd w garażu (FV)
    potraktować jako KUP ?
    Na zdrowy rozum, to tak. Nie wiem jednak czy są jakieś
    dodatkowe uwarunkowania ?

    Jak wygląda sprawa z dokumentami ?
    "Czynsz" płacę jako spółdzielca na podstawie informacji ze spółdzielni.
    O prąd, pytam bardziej teoretycznie, bo koszt minimalny.
    Czy spółdzielnia ma wtedy wystawiać fakturę na "firmę" ?
    Czy też mogę "wytworzyć" własny dokument.

    BAH