  • 1. Data: 2003-05-10 20:40:15
    Temat: odpowiedź KPA
    Od: "urban" <i...@w...pl>

    W jakim czasie musi odpowiedzieć administarcja Państwowa.?
    Bliżej dostałęm kiedyś ponoć za wycieraczke mandat za parkowanie(maj 2001),
    ponaglenie teraz w marcu 2003.
    Odwołałem się bo nic takiego nighdy nie znalazłem.
    Odwołałem się do Miej.Zarządu Dróg.(to oni teraz przejeli niby ściąganie
    długów, bo firma obsługująca parkingi została rozwiązana ittp..)
    A oni pomyśleli i odpowiedzi mi listem zwykłym , że jestem ślepy jak tego
    nie znalazłem(tak w skrócie).
    Mandat wreczył jakis 003, pracownik prywatnej firmy wynajetej do tych
    celów.(INTERPALK w Bielsku-Białej)
    Straszą mnie prawie więzieniem!, kopmornikiem za 50 zł.
    Dlaczego mam placić za coś czego nie miałem ?, może tak jeszcze pare razy
    itp..?
    Minęło ponad dwa miesiące i nic tzw. listem poleconym od nich nie
    otrzymałem.
    Może mam to ol..ć?
    czy napisac jeszcze raz , jeśłi tak to co?
    Please o pomoc.

  • 2. Data: 2003-05-10 21:06:07
    Temat: Re: odpowiedź KPA
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "urban" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mandat wreczył jakis 003, pracownik prywatnej firmy wynajetej do tych

    Może włożył za wycieraczkę ???
    A Ty go wyrzuciłeś przed obejrzeniem , myśląc, że to kolejna reklama :-)

  • 3. Data: 2003-05-10 22:05:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Straszą mnie prawie więzieniem!, kopmornikiem za 50 zł.

    Z więzieniem, to się mogą wypchać. To nie jest nawet wykroczenie. Co do
    komornika, to ewentualnie już prędzej, tylko że musieliby napierw otrzymać
    tytuł wykonawczy. Nie twierdzę, że to niemożliwe, ale można dość poważnie
    powalczyć.

    | Dlaczego mam placić za coś czego nie miałem ?, może tak jeszcze pare razy
    | itp..?

    Bo płącisz za parkowanie, a nie za ten świstek.

    | Minęło ponad dwa miesiące i nic tzw. listem poleconym od nich nie
    | otrzymałem.

    Ja bym czekał nadal. Jak doczekasz do przyszłego roku, to się przedawni.