  • 1. Data: 2003-01-06 08:12:37
    Temat: Gdzie konto firmowe?
    Od: "Rafał Szulc" <r...@b...pl>

    Witam Panstwa,

    Mam pytanie, w jakim banku najkorzystniej jest zalozyc konto firmowe...?
    Rozwazam PKO BP i Bank Gdanski (Millenium) bo takie oddzialy mam w swoim
    miescie...

    pozdrawiam,

    Rafal

  • 2. Data: 2003-01-06 08:28:36
    Temat: Re: Gdzie konto firmowe?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Rafał Szulc napisał:
    > Witam Panstwa,
    >
    > Mam pytanie, w jakim banku najkorzystniej jest zalozyc konto firmowe...?
    > Rozwazam PKO BP i Bank Gdanski (Millenium) bo takie oddzialy mam w swoim
    > miescie...

    Odradzam Millenium. Firma w której pracowałam korzysta z BBG prawie od
    chwili jego powstania i z biegiem lat było tylko gorzej. O ile jeszcze
    duże firmy są jakos przyzwoicie traktowane, o tyle małe i nowe są
    bezlitośnie skubane.
    Po ostatnich zmianach związanych z przejściem na Millenium szefowie
    zaczęli rozważać zmiane banku - niestety nie jest to łatwa sprawa dla
    dużej firmy która potrzebuje co rusz poręczenia bankowe, krótkoterminowe
    kredyty i to w ekspresowym tempie - a to uzyskuje sie tylko dzięki
    korzystaniu z banku przez lata i odpowiedniej historii rachunków.
    Niestety - dla nowego klienta BBG juz nie jest taki miły. Odradzam.

    To juz lepszy PKO BP z dwojga złego.

    Nie wystarczyły by Ci konto internetowe na początek? To dużo tańsze
    rozwiązanie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-01-06 18:00:00
    Od: "Tym" <t...@n...wp.pl>

    > Nie wystarczyły by Ci konto internetowe na początek? To dużo tańsze
    > rozwiązanie.

    Popieram, jeśli to jednoosobowa działalność, doskonale sprawdza się
    Inteligo. Poza tym przejął je niedawno PKO BP - można wypłacać kaskę w
    bankomatach i oddziałach. Niewielkie koszty i świetna funkcjonalność.
    Tym

  • 4. Data: 2003-01-06 18:26:18
    Od: "Andrzej Ząbik" <z...@k...com.pl>

    > Popieram, jeśli to jednoosobowa działalność, doskonale sprawdza się
    > Inteligo. Poza tym przejął je niedawno PKO BP - można wypłacać kaskę w
    > bankomatach i oddziałach. Niewielkie koszty i świetna funkcjonalność.

    Też się pod tym podpisuję,
    mam u nich konto ponad rok,
    koszty znikome, dostęp przez 24h/dobę
    jak masz problem bezpłatna infolinia
    i bardzo miła obsługa

  • 5. Data: 2003-01-06 21:01:25
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik SIKOM napisał:
    > Dobrze sę sprawdza również konto firmowe w mbanku. Brak prowizji za
    > prowadzenie konta i przelewy do US i ZUS (w inteligo platne). Jedyne
    > prowizje za pozostałe przelewy w kwocie również niższej niż w Inteligo.

    Polecam też Telepekao 24 (PeKaO SA).
    O ile ich "fizyczne" konta są takie sobie, to internetowe bardzo sobie
    chwalę - używam od roku. 8 zł za konto + 1,20 za wyciągi (przychodzą
    pocztą, paierowe i numerowane) + 0.1% prowizji za przelewy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-01-07 05:39:02
    Od: "SIKOM" <s...@o...pl>

  • 7. Data: 2003-01-08 08:00:24
    Od: "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl>

> [...]
    > chwalę - używam od roku. 8 zł za konto + 1,20 za wyciągi (przychodzą
    > pocztą, paierowe i numerowane) + 0.1% prowizji za przelewy.

    Ja też polecam Telepekao24.
    Robert