  • 1. Data: 2003-08-27 15:20:55
    Temat: Głuche telefony-jaki punkt w kodeksie karnym?
    Od: "parajoe" <p...@o...pl>

    Witam.Czy ktoś może mi powiedzieć jaki punkt czy paragraf w kodeksie karnym
    czy jeszcze inny zapis "mówi" o głuchych telefonach i sposobach ścigania tego
    przestępstwa.Chciałbym też wiedzieć jakie konsekwencje grożą za tego typu
    praktyki.

    Pozdrawiam

    parajoe

  • 2. Data: 2003-08-27 16:25:53
    Temat: Re: Głuche telefony-jaki punkt w kodeksie karnym?
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    parajoe raczył napisać:

    czyżbyś spodziewał się jakiś konsekwencji podatkowych?;)
    ps --->>> pl.soc.prawo

  • 3. Data: 2003-08-27 16:28:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Aug 2003, parajoe wrote:

    >+ Witam.Czy ktoś może mi powiedzieć jaki punkt czy paragraf w kodeksie karnym
    >+ czy jeszcze inny zapis "mówi" o głuchych telefonach i sposobach ścigania tego
    >+ przestępstwa.

    1. NTG. Klasyfikuje się na *.prawo
    2. AFAIK (z *.prawo właśnie) przestępstwo to (niestety) nie jest.
    Dość trudno wykazać że jest to np. groźba karalna... A bez tego
    to nawet nie dowiesz się kto dzwoni :> :[
    [...]
    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-08-27 17:23:50
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

  • 5. Data: 2003-08-28 08:23:32
    Od: bromden <b...@g...pl.no.spam>

    > czyżbyś spodziewał się jakiś konsekwencji podatkowych?;)

    czy koszt gluchych telefonow do dluznika (z aparatu
    publicznego, oczywiscie) mozna zaliczyc do kup?

    --
    bromden[at]gazeta.pl

  • 6. Data: 2003-08-28 15:32:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Aug 2003, bromden wrote:

    >+ > czyżbyś spodziewał się jakiś konsekwencji podatkowych?;)
    >+
    >+ czy koszt gluchych telefonow do dluznika (z aparatu
    >+ publicznego, oczywiscie) mozna zaliczyc do kup?

    A po czym poznać (na karcie telefonicznej ?) że telefon
    był "głuchy" albo nie ? ;>
    Ja co najwyzej bym pytał czy zakup karty telefonicznej
    da się uznać za KUP !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)