  • 1. Data: 2003-08-27 11:03:36
    Temat: Kalkulatory odsetkowe - błędnie liczące
    Od: "CNTI" <c...@p...onet.pl>

    Gdzie moge znaleźć informacje jakie kalkulatory odsetkowe błędnie obliczjaa
    odsetki.

  • 2. Data: 2003-09-02 08:15:55
    Temat: Re: Kalkulatory odsetkowe - błędnie liczące
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Aug 2003, CNTI wrote:

    >+ Gdzie moge znaleźć informacje jakie kalkulatory odsetkowe błędnie obliczjaa
    >+ odsetki.

    Hm...
    Nie odszukałem dyskusji o błędach w kalkulatorach, ale gdzieś
    w okolicy:
    http://groups.google.pl/groups?as_oq=kalkulator%20ka
    lkulatory&ie=ISO-8859-2&as_ugroup=*.podatki&lr=&as_d
    rrb=b&as_mind=12&as_minm=1&as_miny=2003&as_maxd=2&as
    _maxm=9&as_maxy=2003&num=100&hl=pl

    ...powinno być !

    pozdrowienia, Gotfryd