  • 1. Data: 2003-01-19 20:26:16
    Temat: Gminy zagrożone strukturalnym bezrobociem
    Od: "robro" <r...@g...pl>

    Czy jest już rozporządzenie ministra w sprawie wykazu gmin zagrożonych
    strukturalnym bezrobociem. Jest to mi niezbędne do amortyzacji pewnych
    składników majątku.

    Robert

  • 2. Data: 2003-01-20 10:01:54
    Temat: Re: Gminy zagrożone strukturalnym bezrobociem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 19 Jan 2003, robro wrote:

    >+ Czy jest już rozporządzenie ministra w sprawie wykazu gmin zagrożonych
    >+ strukturalnym bezrobociem. Jest to mi niezbędne do amortyzacji pewnych
    >+ składników majątku.

    Owo rozporządzenie jest wydawane "od czasu do czasu", niekoniecznie
    na początku roku :)
    *Zdaje się* (nie wiem) że ostatnia wersja to ta:
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/bez0610.html

    Biorąc pod uwagę że poprzednia (wymieniona zresztą w "traci moc") wersja
    to 23 stycznia 2001, wyglada prawdopodobnie że to aktualna.

    Poszukiwanie "backlinkiem" (w treści nowego rozp. powinna być
    informacja że uchyla stare :)) nie dało rezultatu :)

    Również fakt że jest tu:
    http://www.rp.pl/prawo/prawo_praca.html?k=on;t=19970
    10120030120
    świadczyłby za tą tezą :)

    Widzę że wiesz - ale jakby kto inny czytał - to to jest *inna*
    lista niż wymieniona tu:
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/bez1231.html
    (inne preferencje, ta druga nie obejmuje amortyzacji :))

    pzdr, Gotfryd