  • 1. Data: 2003-01-19 18:29:23
    Temat: KPiR i ksiegowanie czesci faktury.
    Od: Daniel Roziecki <emssik@trex.[nie]wsi.[lubie]edu.[spamu]pl>

    Witam,

    co miesiac otrzymuje (jak pewnie wiekszosc z nas :) ) rachunek za
    telefon, z pewnych przyczyn, chce miec co miesiac przenoszona w koszty
    wylacznie wartosc abonamemtu, bez oplat ponoszonych na rozmowy, w jaki
    sposob to zrobic, nie tracac VAT'u?
    W jaki sposob w KPiR'ze zaksiegowac taka fakture "czastkowo"?

    Daniel Roziecki (emssik)
    www.emskeys.emssik.net.pl <- fajny toolsik :)

  • 2. Data: 2003-01-19 19:12:46
    Temat: Re: KPiR i ksiegowanie czesci faktury.
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Daniel Roziecki wrote:
    > W jaki sposob w KPiR'ze zaksiegowac taka fakture "czastkowo"?
    IMHO najlepiej podpinając własną notę z wyjaśnieniem przyczyn zjawiska.

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2003-01-19 20:29:22
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    a ja nie rozumiem :(

    Czy VAT też chcesz dzielić ?

    Piotr
    freeware http://pk.inet.pl/brv.htm

  • 4. Data: 2003-01-19 23:40:13
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr K." <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > a ja nie rozumiem :(
    >
    > Czy VAT też chcesz dzielić ?

    A czemu nie?
    Jesli na fakturze masz oddzielnie kwote za abonament (pewnie wraz
    z darmowymi minutami, ale to nic nie zmienia) i kwote za rozmowy,
    to odliczasz tyle ile uznasz za stosowne.
    Tak samo mozesz odliczyc z calej listy produktow na fakturze tylko
    te, ktore sluza twojej dzialalnosci.

    GreG

  • 5. Data: 2003-01-20 07:08:28
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

> [...]
    > to odliczasz tyle ile uznasz za stosowne.
    > Tak samo mozesz odliczyc z calej listy produktow na fakturze tylko

    no nie wiem, bo ja zrozumiałem, że Daniel chce naliczyć pełny VAT,
    a tylko część wrzucić w koszty.

  • 6. Data: 2003-01-20 08:13:36
    Od: emssik@trex.[spam].wsi.edu.pl (Daniel Roziecki)

    Czesc Piotrek,

    "Piotr K." <p...@p...pl> wrote in <3e2bbc57$1@inet39>:

    [caich]

    >no nie wiem, bo ja zrozumia?em, ?e Daniel chce naliczy? pe?ny VAT,
    >a tylko cz?ś? wrzuci? w koszty.

    Nie, nie, chce czesc faktury zaliczyc w koszty i tak samo odliczyc tylko czesc VAT'u
    :)

    Pozdrowionka.