  • 1. Data: 2009-02-12 11:10:48
    Temat: Google Adsense - jak w tym roku?
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    Witam

    W grudniu 2008 dostałem moją pierwszą wypłatę z Google AdSense.
    Fizycznie to dostałem przelew z Arvato Services Poland.

    I teraz pytanie: jak mam to rozliczyć?

    Przejrzałem archiwum, ale nie znalazłem nic z tego roku, więc pytam.

    Dodam, że nie opłacałem żadnych zaliczek, ani nie robiłem jeszcze
    niczego w tej sprawie.

    Dzięki za pomoc.

    Patryk Włos

  • 2. Data: 2009-02-12 11:16:45
    Temat: Re: Google Adsense - jak w tym roku?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 12-02-2009 o 12:10:48 Patryk Włos <p...@i...peel> napisał(a):

> [...]
    >
    > Przejrzałem archiwum, ale nie znalazłem nic z tego roku, więc pytam.
    >
    > Dodam, że nie opłacałem żadnych zaliczek, ani nie robiłem jeszcze

    A to w ramach DG adsensujesz, czy jako zlecenie/najem/inne ?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-02-12 11:45:35
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > A to w ramach DG adsensujesz, czy jako zlecenie/najem/inne ?

    Jako osoba fizyczna bez DG, za reklamy na swoim własnym blogu.

    Patryk Włos

  • 4. Data: 2009-02-12 11:50:00
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 12-02-2009 o 12:45:35 Patryk Włos <p...@i...peel> napisał(a):

    > Jako osoba fizyczna bez DG, za reklamy na swoim własnym blogu.

    Zobacz sobie ten wątek

    http://www.forum.optymalizacja.com/index.php?showtop
    ic=3386&st=825&start=825

    i wybierz sobie co Ci pasuje :-)