  • 1. Data: 2003-09-16 08:02:16
    Temat: Gorzelnia
    Od: "Vapit" <v...@p...onet.pl>

    Mam problem z dokumentami jakie powinna posiadać gorzelnia od rolników
    potwierdzające przyjęcie zboża. Faktura vatrr nie w chodzi w rachubę
    ponieważ rolnicy chcą gotówkę. Czy może być to KW- kasa wypłaci, widnieją
    tam wszystkie dane łącznie z podpisem. Będe bardzo wdzięczna za wszelkie
    podpowiedzi. Pozdrawiam Irena

  • 2. Data: 2003-09-16 08:53:07
    Temat: Re: Gorzelnia
    Od: "Z.C." <z...@o...pl>

    Użytkownik "Vapit" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam problem z dokumentami jakie powinna posiadać gorzelnia od rolników
    > potwierdzające przyjęcie zboża. Faktura vatrr nie w chodzi w rachubę

    Dlaczego?

    > ponieważ rolnicy chcą gotówkę.

    Niezależnie, gotówka czy przelew VAT dla rolnika należy naliczyć.

    >Czy może być to KW- kasa wypłaci, widnieją
    > tam wszystkie dane łącznie z podpisem. Będe bardzo wdzięczna za wszelkie
    > podpowiedzi. Pozdrawiam Irena

    sprubój wystawiać tak: netto (przelew) = brutto (gotówka)

    Pozdr.
    Z.C.