  • 1. Data: 2009-04-13 15:21:15
    Temat: Hasło do Płatnika 7x
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Jak odzyskac hasło do bazy/ admin do aktualnie obowiązującej wersji płatnika
    (7x) ? NIestety jest to nowa instalcja, więc danych ze starych wersji nie ma, i
    koala ratownik nie uratuje :(.
    W sumie potrzebuję hasła do bazy, bo komputer na którym mam płatniika musze
    przeinstalować :(.

    Jest gdzieś w necie passwordRecovery do baz accessa, ale tylko werszje demo,
    które nie pokazuja całego hasła :(

  • 2. Data: 2009-04-13 15:29:53
    Temat: Re: Hasło do Płatnika 7x
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>

    Marek pisze:
    > Jest gdzieś w necie passwordRecovery do baz accessa, ale tylko werszje demo,
    > które nie pokazuja całego hasła :(

    A hasło było na tyle skomplikowane, że pierwsze 4 czy 5 liter nie
    wystarczy aby zgadnąć?
    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.pl

  • 3. Data: 2009-04-13 16:12:25
    Od: m...@p...onet.pl

    > A hasło było na tyle skomplikowane, że pierwsze 4 czy 5 liter nie
    > wystarczy aby zgadnąć?
    Niestety :(

  • 4. Data: 2009-04-13 16:34:40
    Od: m...@p...onet.pl

    chyba znalazłem:innym się też może przydać...
    http://www.nirsoft.net/utils/

  • 5. Data: 2009-04-14 18:12:55
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > chyba znalazłem:innym się też może przydać...
    > http://www.nirsoft.net/utils/

    A jakby sie komuś nie chciało czytać po angielsku to jest fajna stronka o
    płatniku
    http://platnik.fork.pl/
    w rejestrze siedzi też informacja o haśle do bazy - za pomocą skryptu z tej
    strony można znaleźc hasło :)

    Tyle, że nie ta gałąź rejestru. Teraz płatnika robi Acesso czy jakoś tak i w
    tej gałęzi trzeba szukać

    --
    Pawełj

  • 6. Data: 2009-04-17 04:36:08
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Marek pisze:
> [...]
    > przeinstalować :(.
    >
    > Jest gdzieś w necie passwordRecovery do baz accessa, ale tylko werszje demo,

    http://www.mariano.is.net.pl/mariano/

    Pozwala też wydłużyć czas pomiędzy wymuszonymi zmianami hasła.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl