  • 1. Data: 2004-02-18 16:05:47
    Temat: IMHO, IHHO... ale o co chozi...?
    Od: grynio001<t...@o...pl>

    Sorry, ze troche nie na temat... ale czytam sobie niektore posty i
    czesto spotykam sie na tajemnicze, przynajmniej dla
    mnie, "wtracenia" jak IMHO, IHHO itd... Czy ktos moze mi rozjasnic te
    skróty. Dziex

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-02-18 17:02:51
    Temat: Re: IMHO, IHHO... ale o co chozi...?
    Od: "Dżoli" <c...@w...pl>

    tez nie za bardzo wiedzialam co to znaczy ale (cytuję)

    InMyHumbleOpinion, "moim skromnym zdaniem" :)
    W odróżnieniu od IMO wskazującego na niejakie przekonanie
    o słuszności piszącego... :)

    pozdrowienia, Gotfryd

    się dowiedziałam, a to drugie jeszcze niewiem ;)
    pozdrooffka dzoli

  • 3. Data: 2004-02-18 17:45:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 18 Feb 2004, Dżoli wrote:
    [...]
    >+ InMyHumbleOpinion, "moim skromnym zdaniem" :)
    >+ W odróżnieniu od IMO wskazującego na niejakie przekonanie
    >+ o słuszności piszącego... :)
    [...]
    >+ się dowiedziałam, a to drugie jeszcze niewiem ;)

    Jak bez "H" to bez "humble" czy nie skromnie, po prostu :)
    "Moim zdaniem" !
    (i jak możesz to nie odpowiadaj nad cytatem :] !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-02-18 19:44:59
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    http://www.elektronet.gower.pl/ar009.htm

  • 5. Data: 2004-02-19 07:42:40
    Od: "majura" <n...@s...com>

    | http://www.elektronet.gower.pl/ar009.htm

    Jeśli zaś chcesz trochę więcej to polecam:

    http://mkropa.republika.pl/acronyms.htm

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-02-19 09:08:31
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > czesto spotykam sie na tajemnicze, przynajmniej dla
    > mnie, "wtracenia" jak IMHO, IHHO itd... Czy ktos moze mi rozjasnic te
    www.google.pl

    Pozdrawiam
    LG