  • 1. Data: 2009-01-11 19:05:43
    Temat: Ile VAT mozna odliczyc przy zakupie jednosladu na firme?
    Od: "ZASK" <Z...@s...pl>

    Jak wyglada sprawa odliczenia podatku VAT przy zakupie nowego jednosladu
    enduro (motocykl terenowy) na firme ? Motocykl *nie* bedzie rejestrowany,
    bedzie tylko uzytkowany poza drogami utwardzonymi (lasy). Czy mozna w takim
    przypadku odliczyc caly podatek VAT (22 %) czy tylko 60 proc. podatku (czyli
    ok. 13%) ? Jak to wyglada ?

    Slyszalem, ze niedlugo zostanie zniesiony VAT dla firm na samochody, czy to
    samo bedzie dotyczyc jednosladów ?

    Dziekuje & Pozdrawiam!
    Zenek

  • 2. Data: 2009-01-12 06:58:17
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>

    ZASK pisze:
    > Jak wyglada sprawa odliczenia podatku VAT przy zakupie nowego jednosladu
    > enduro (motocykl terenowy) na firme ? Motocykl *nie* bedzie
    > rejestrowany, bedzie tylko uzytkowany poza drogami utwardzonymi (lasy).

    Najpierw zastanów się jak uzasadnisz, że mimo braku rejestracji, używasz
    go w celu osiągnięcia przychodu. Pracujesz w leśnictwie?
    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.net.pl

  • 3. Data: 2009-01-12 08:47:54
    Od: "ZASK" <Z...@s...pl>

    > Najpierw zastanów się jak uzasadnisz, że mimo braku rejestracji, używasz
    > go w celu osiągnięcia przychodu. Pracujesz w leśnictwie?

    Jeśli to w czymś pomoże to mogę go zarejestrować.

  • 4. Data: 2009-01-12 10:23:24
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    ZASK pisze:
    > Jeśli to w czymś pomoże to mogę go zarejestrować.
    O ile nie jesteś leśnikiem, w lasach możesz poruszać się motocyklem
    tylko po drogach publicznych. Zarejestrowanie będzie więc zapewne konieczne.

    Maciek