  • 1. Data: 2005-02-23 18:47:46
    Temat: Ile składki na ubezpieczenie społeczne za grudzień?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    ...dla osoby prowadzącej DG? Bo księgowa policzyła coś 502 zł z
    groszami, a mi wyszło 469,19 (emeryt.+rentowe+wypadkowe).
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2005-02-23 20:31:46
    Od: "Matijaz" <mathias@NIE_SPAMUJ.irc.pl>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
    > ...dla osoby prowadzącej DG? Bo księgowa policzyła coś 502 zł z
    > groszami, a mi wyszło 469,19 (emeryt.+rentowe+wypadkowe).

    Mi wyszlo: 502,56
    Zaufaj ksiegowej.

    Pozdro
    Matijaz

  • 3. Data: 2005-02-23 20:44:26
    Od: c...@r...com (ChrisS)

    Witajcie,

    obie strony mają rację :D
    Składki na społeczne _z chorobowym_ 502,56 zł
    Składki na społeczne _bez chorobowego_ 469,19 zł

    Pytanie z dziedziny wróżbiarstwa: dlaczego księgowa nie wie, że nie chcesz płacić
    choobowego lub dlaczego nie wiesz, że księgowa zgłosiła Cię do dobrowolnego
    chorobowego.

    Pozdrawiam
    ChrisS

  • 4. Data: 2005-02-23 21:17:13
    Temat: Re: Ile sk?adki na ubezpieczenie spo?eczne za grudzie??
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <c...@r...com> napisal(a):

    > obie strony maj? racj? :D
    > Sk?adki na spo?eczne _z chorobowym_ 502,56 z?
    > Sk?adki na spo?eczne _bez chorobowego_ 469,19 z?
    >
    > Pytanie z dziedziny wró?biarstwa: dlaczego ksi?gowa nie wie, ?e nie chcesz p?aci?
    choobowego lub dlaczego nie wiesz, ?e ksi?gowa zg?osi?a Ci? do dobrowolnego
    chorobowego.

    Dokładnie, właśnie przed chwilą wpadłem na to, że księgowa bez pytania
    uznała, że płacę chorobowe. Fajna jest (była, bo właśnie dzisiaj się z
    nimi rozstałem), nie? Dopiszę do listy błędów. Po dwóch biurach
    rachunkowych, które były kompletną pomyłką, straciłem wiarę w takie
    instytucje i wracam do dłubania samemu. Też robię błędy, ale
    przynajmniej nie takie idiotyczne, no i nie muszę sobie za to płacić. ;)
    --
    Samotnik