    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ile sk?adki na ubezpieczenie spo?eczne za grudzie??
    Date: Wed, 23 Feb 2005 21:17:13 +0000 (UTC)

    <c...@r...com> napisal(a):

    > obie strony maj? racj? :D
    > Sk?adki na spo?eczne _z chorobowym_ 502,56 z?
    > Sk?adki na spo?eczne _bez chorobowego_ 469,19 z?
    >
    > Pytanie z dziedziny wró?biarstwa: dlaczego ksi?gowa nie wie, ?e nie chcesz p?aci?
    choobowego lub dlaczego nie wiesz, ?e ksi?gowa zg?osi?a Ci? do dobrowolnego
    chorobowego.

    Dokładnie, właśnie przed chwilą wpadłem na to, że księgowa bez pytania
    uznała, że płacę chorobowe. Fajna jest (była, bo właśnie dzisiaj się z
    nimi rozstałem), nie? Dopiszę do listy błędów. Po dwóch biurach
    rachunkowych, które były kompletną pomyłką, straciłem wiarę w takie
    instytucje i wracam do dłubania samemu. Też robię błędy, ale
    przynajmniej nie takie idiotyczne, no i nie muszę sobie za to płacić. ;)
    --
    Samotnik