  • 21. Data: 2004-09-09 18:19:01
    Temat: Re: Ile zaplace ZUSu ??
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > A przy separacji orzeka, wnosi się o rozdzielność majątkową?
    > Pytam z czystej ciekawości ;)

    tak

  • 22. Data: 2004-09-10 07:22:02
    Od: "Wojtas" <w...@i...pl>

    > A to ciekawe podejscie, tego nie przemyslalem :-)
    > To w takim razie kiedy zona nie pozostaje we wspolnym gospodarstwie ??
    > Bo jakos nic mi do glowy nie przychodzi......

    Pod adresem:
    http://www.twoja-firma.pl/slownik/gospodarstwo-domow
    e.html
    znalazlem taka definicje:

    GOSPODARSTWO DOMOWE
    grupa ludzi, wspólnie zamieszkujących i podejmujących decyzje dotyczące
    rozdysponowania posiadanych środków; przynajmniej jedna z osób musi
    prowadzić działalność zarobkową.

    Rozumiem przez to, ze jezeli moja zona nie bedzie mieszkac ze mna (a bedzie
    w innym miescie), to nie musi byc moim wspolpracownikiem :-)

    Pozdro, Wojtas