  • 1. Data: 2014-07-03 00:27:11
    Temat: Import usług
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Tyle lat w Uniji, a mi się pierwszy raz zdarzyło coś tam kupić, czy też
    może raczej importować usługę. Usługa polega na możliwości korzystania z
    portalu internetowego firmy w USA, ale sprzedaż na EU prowadzona jest
    przez firmę z Irlandii. Faktura opiewa na kwotę 39EUR i zgodnie z kursem
    z dnia poprzedzającego transakcję (4,184) przeliczyłem ją na 163,18 PLN
    netto. Tak się jednak składa, że opłata była robiona przez PayPal i z
    konta zniknęła mi suma 170,43 (w dodatku 3 dni później niżby wynikało z
    faktury). Którą kwotę powinienem wziąć do oVATowania, ewentualnie czy
    coś powinienem zrobić z tą różnicą wynikającą z wyliczeń i fizycznie
    pobraną z konta?

    Maciek