  • 1. Data: 2003-02-18 15:02:19
    Temat: Indyw. dzialalnosc gospodarcza - gabinet
    Od: "Bożena" <b...@p...onet.pl>

    Witam.
    Przymierzam się do założenia IDG w dziedzinie edukacji - taki prywatny
    gabinet.
    Z tego co do tej pory się rozientowalam to najkorzystniejsza forma
    opodatkowania dla mnie to kpir i zwolnienie z Vat. Tak mi się wydaje Mam
    jeszcze parę miesięcy wiec chce dobrze się rozeznać w temacie.
    Przez parę miesięcy pierwszych nie spodziewam się zysków.
    Ale będę musiała wynająć nieduże mieszkanie na ta działalność.

    1. Czy kwota wynajęcia będzie kosztem uzyskania przychodu? W całości, w
    części - jakiej???
    2. czy zakup tel kom i rachunki z niego tez jakoś można odliczyć ?
    3.Będę musiała płacić przynajmniej ubezp zdrowotne - ok 100zl mies - czy
    dobrze się orientuje? a jeśli nie znajdę pracy stałej - to cala najniższa
    stawka podatku ile wynosi?
    4 I co mnie jeszcze czeka???

    Bożena