  • 1. Data: 2003-02-18 14:17:27
    Temat: ulga budowlana a zasiedlenie
    Od: "Robert" <W...@p...com.pl>

    Buduję dom , korzystam więc z ulgi budowlanej , wprowadziłem się do niego w
    październiku(też zameldowałem) i właśnie wyczytałem że z ulgi mogę korzystać
    do momentu zasiedlenia. Czy ktoś wie co to znaczy zasiedlenie? Zanim
    zakończę budowę i dokonam wszystkich odbiorów to jeszcze wydam trochę
    pieniędzy. Czy będę je mógł dalej odliczać?

    Robert

  • 2. Data: 2003-02-19 10:31:37
    Temat: Re: ulga budowlana a zasiedlenie
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Robert" <W...@p...com.pl> wrote in message
> [...]
    > zakończę budowę i dokonam wszystkich odbiorów to jeszcze wydam trochę
    > pieniędzy. Czy będę je mógł dalej odliczać?

    Prosze zajrzec do papierow i sprawdzic NA JAKIEJ PODSTAWIE
    zameldowal siepan...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-02-20 06:54:11
    Od: "Robert" <W...@p...com.pl>

    > Prosze zajrzec do papierow i sprawdzic NA JAKIEJ PODSTAWIE
    > zameldowal siepan...
    >
    > Boguslaw
    >
    > A do jakich papierów jeśli można wiedzieć?
    Robert

  • 4. Data: 2003-02-20 10:50:00
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > Robert

    Do swoich...
    (Chodzi o dokumenty).
    Mysli Pan, ze urzad zameldowalby Pana no w miejscowosci x nr 178
    gdy takiego numeru nie ma, lub sam pan sobie wlasnorecznie bez zadnych
    podstaw na plocie taki namalowal ?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-02-20 11:44:02
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <W...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakończę budowę i dokonam wszystkich odbiorów to jeszcze wydam trochę
    > pieniędzy. Czy będę je mógł dalej odliczać?

    Według mojego urzędu, do czasu zasiedlenia /zameldowania była ulga budowlana
    od tego dnia tylko ulga remontowa.
    i nikogo nie interesowało, czy budynek jest odebrany czy nie.
    Dlatego przestrzegali: mieszkać, ale nie meldować.