  • 1. Data: 2003-02-18 12:11:05
    Temat: Rozliczenie podatku za 2002 po zmarłym
    Od: Paweł Seledec <s...@z...olsztyn.pl>

    Może ktoś wie jak można rozwiązać taki problem.

    W tamtym roku zmarł mój ojciec. Emeryturę po nim przejął
    mój młodszy brat (aktualnie 24 lata), który mieszka razem
    z matką. Matka otrzymała PIT-y zarówno dla ojca jak i dla brata.

    Dowiadywała się w Urzędzie Skarbowym, jak powinna się
    rozliczać i dowiedziała się, że powinna się rozliczyć jako
    matka samotnie wychowująca dzieci, wspólnie z moim bratem.

    To jeszcze rozumiem, ale i tak według mnie takie rozliczenie
    powinno następować tylko wtedy, gdy taka sytuacja trwa.
    Więc jak powinna się prawidłowo rozliczyć?

    Druga sprawa to to, że zgodnie z uzyskaną informacją ojca
    nie musi rozliczać w żaden sposób. Czy to jest właściwe
    rozwiązanie?

    Pozdrawiam
    Paweł Seledec

  • 2. Data: 2003-02-18 12:52:22
    Temat: Re: Rozliczenie podatku za 2002 po zmarłym
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

[...]

    ====
    Tak
    ===
    wspólnie z moim bratem.
    ===
    Nie dołaczać dochodów brata. Brat rozlicza się sam.
    ===

    ==
    tak
    ===