  • 1. Data: 2008-10-22 22:06:57
    Temat: Instalacja gazowa
    Od: "gims" <g...@o...eu>

    Witam.

    Mam auto prywatne używane w działalności gospodarczej.

    Prowadzę ewidencję przebiegu, a właśnie założyłem gaz.

    Gaz odliczam jako koszty inwestycyjne, czy jako kosztowe?

    Dzięki za odp. Pozdrawiam

    --
    GIMS Podolski Grzegorz
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, ul. Zielona 15/29

  • 2. Data: 2008-10-23 06:12:36
    Temat: Re: Instalacja gazowa
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    gims wrote:

    > Mam auto prywatne używane w działalności gospodarczej.
    > Prowadzę ewidencję przebiegu, a właśnie założyłem gaz.
    > Gaz odliczam jako koszty inwestycyjne, czy jako kosztowe?

    Zadne. To nie eksploatacja.
    Możesz odliczać zakup paliwa-gazu jako eksploatację,
    ale nie koszty instalacji.

  • 3. Data: 2008-10-23 22:15:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Oct 2008, gims wrote:

    > Witam.
    >
    > Mam auto prywatne używane w działalności gospodarczej.

    wKF: no chyba nie państwowe? ;)
    Napisz wyraźnie: masz na myśli pojazd *nie wprowadzony do EST*?

    > Prowadzę ewidencję przebiegu, a właśnie założyłem gaz.
    >
    > Gaz odliczam jako koszty inwestycyjne, czy jako kosztowe?

    To jest inwestycja, ale jak chcesz rozliczyć inwestycję,
    skoro NIE PODDAJESZ jej amortyzacji (jak podejrzewamy)?

    pzdr, Gotfryd