  • 11. Data: 2002-12-31 16:29:01
    Temat: Re: Interpretacja RMF 22.12.1999r. - Wykonanie przepisów ustawy o VAT
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Candeo" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aurgds$kt$1@news.tpi.pl...
    > Cytuje:
    > § 66. 1. Obnizona do wysokosci 0% stawke podatku stosuje sie do:
    > [...]
    > 2) uslug:
    > [...]
    > c) projektowania budowlanego, technologicznego i urbanistycznego,
    > w zakresie rzeczoznawstwa, uslug prawniczych swiadczonych przez
    notariuszy,
    > adwokatów i radców prawnych,
    >
    > I moje pytanie: co to jest projektowanie technologiczne? Czy jest to
    gdzies
    > wyjasnione?

    Na przykładach :)
    http://www.ed.put.poznan.pl/publikacje/ISBN_83-7143-
    185-6.html
    Projektowanie technologiczne maszyn w CAD/CAM,

    http://eksperci.gastrona.pl/art/article_308.php
    W 1998 r. ukazała się książka autorstwa pani Barbary Koziorowskiej pt.
    "Projektowanie technologiczne zakładów gastronomicznych".

    http://www.aktualne.com.pl/pages/p/1/1213.phtml
    Panda Ochrona Środowiska
    usługi inżynieryjne i techniczne, projektowanie technologiczne dla
    utylizacją odpadów przemysłowych

    IMO, bardzo dobry przykład obiektu budowlanego i całkowicie wynikającego z
    technologii to oczyszczalnie ścieków, spalarni odpadków np. szpitalnych

    http://www.pwr.wroc.pl/oferta/w_02/usl.htm
    Projektowanie i diagnostyka stanu technicznego nawierzchni drogowych i
    lotniskowych
    Badania laboratoryjne i projektowanie technologiczne materiałów drogowych
    (grunty, kruszywa, lepiszcza, betony, masy mineralno-bitumiczne)

    www.dwory.pl/pl/raporty/99/pl/14.pdf
    PRZEDMIOT DZIAŁALNOSCI: Projektowanie technologiczne
    dla przemysłu, budownictwa ogólnego (IMO=fabryki domów, linie
    technologiczne prefabrykatów) i urządzeń ochrony srodowiska ...

    www.imik.wip.pw.edu.pl/innowacje9/strona12.htm
    Podstawowym przedmiotem działalności firmy jest zarządzanie projektami
    inwestycyjnymi
    i projektowanie technologiczne, zwłaszcza oczyszczalni ścieków. ...

    www.ar.wroc.pl/polish/struktura/zyw/ktowiz/
    Katedra Technologii Owocow Warzyw i Zboz
    ... ogólna,; projektowanie technologiczne zakładów przemysłu spożywczego,;
    technologia przetwórstwa owoców i warzyw,; winiarstwo ...

    http://www.pwr.wroc.pl/POLITECHNIKA/pryzmat/Pryzmat_
    160/160now.html
    W obecnym czasie wykłada przedmioty: Podstawy technologii chemicznej,
    Fizykochemia powierzchni i układów zdyspergowanych, Projektowanie
    technologiczne w przemyśle chemicznym.

    > Ufff...polskie prawo podatkowe....

    Ufff...chyba starczy :))

    a co do tych 0% to juz IMO nieprawda
    Sark

  • 12. Data: 2003-01-02 07:06:01
    Od: "Candeo" <j...@p...nospam.onet.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Candeo" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > gdzies
    >
    > Na przykładach :)
    [...]

    No niestety Twoje przyklady maja sie nijak do intencji ustawodawcy,
    co przedsatwilem w innym poscie. Dzieki.

    Jacek

  • 13. Data: 2003-01-02 17:41:00
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Candeo" <j...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości

    > No i wlasnie znalazlem definicje w objasnieniach do PKD:
    > - projektowanie technologiczne łącznie z doradztwem i sprawowaniem nadzoru
    > budowlanego dla: górnictwa, przemysłu, transportu, ochrony środowiska itp.,

    I czego to ma dowodzić ? nic innego jak to że w "temacie" (nie napisałeś jakim)
    chodzi o pewne usługi traktowane tak samo dla
    górnictwa, przemysłu, transportu, ochrony środowiska ... a co to ma wspólnego i czy
    ogranicza zapis poniższy ?

[...]

    IMO nie, gdyby chodziaz było zapisane "budowlano-technolgicznego" lub "technologii w
    zakresie budownictwa" a tak może spokojnie
    dotyczyć projektowania linni technologicznych do produkcji jednorazowych opakowań,
    robotów itp

    Sark