    From: "Knutomaniak" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: JAKA FORMA OPODATKOWANIA?
    Date: 22 May 2006 08:44:05 -0700

    Mam zamiar założyć indywidualną działalność gospodarczą. Zakres
    działalności to import, eksport towarów, sprzedaż artykułów
    przemysłowych oraz sprzedaż części samochodowych.

    Moja rozterka dotyczy dwóch rzeczy:

    1. W jakich formach opodatkowania mogę wybierać (chcę być
    VAT'owcem)? Czy mogę wybrać książkę, ryczałt ewidencjonowany, czy
    kartę podatkową? Obroty ponad 40.000 rocznie. Czy też przy tej
    formie jestem skazany jedynie na książkę?

    2. Chciałbym w ewentualne koszta wrzucać wydatki na samochód
    (paliwo, części, naprawy).

    Czy ktoś może mi doradzić w tej kwestii?

    Pozdr,

    Paweł