  • 1. Data: 2007-05-31 17:57:18
    Temat: Jak doplacic 4 zlote?
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Witam,

    Mam pytanie - ksiegowa zrobila mi korekty PIT-4 za 2006 rok i
    sumarycznie wyszlo, ze mam doplacic 4 zlote.

    Jak to zrobic? Mozna jednym przelewem?

    Pozdr

  • 2. Data: 2007-05-31 18:53:55
    Temat: Re: Jak doplacic 4 zlote?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 31 May 2007 19:57:18 +0200, Wojtek Malina
    <w...@g...pl> wrote:

    >Mam pytanie - ksiegowa zrobila mi korekty PIT-4 za 2006 rok i
    >sumarycznie wyszlo, ze mam doplacic 4 zlote.
    >
    >Jak to zrobic? Mozna jednym przelewem?
    Ksiegowa spytaj.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2007-05-31 20:54:56
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik WAM napisał:

    > Ksiegowa spytaj.

    Zajebista odpowiedz.

  • 4. Data: 2007-05-31 23:41:50
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Wojtek Malina" <w...@g...pl> wrote in message

    > Zajebista odpowiedz.

    Skoro księgowa nie wie, to ty lepiej zatrudnij księgowego, żeby ci
    sprawdził co ta twoja księgowa policzyła.

  • 5. Data: 2007-06-01 08:31:17
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik witek napisał:
    > "Wojtek Malina" <w...@g...pl> wrote in message

    > Skoro księgowa nie wie, to ty lepiej zatrudnij księgowego, żeby ci
    > sprawdził co ta twoja księgowa policzyła.

    Dziekuje za kolejna wiele wnoszaca uwage. Niestety wczoraj o 19.57 nie
    chcialem dzwonic i zawracac glowe ksiegowej. Pomyslalem, ze ktos tutaj
    mi pomoze. Zalozenie jak widze - niesluszne.

    Bo ta grupa sie jak widze zmienila. A moze ludzie sie po prostu wymienili.

    Bez Pozdrowien

    WM

  • 6. Data: 2007-06-01 17:59:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 01 Jun 2007 10:31:17 +0200, Wojtek Malina
    <w...@g...pl> wrote:

    >Dziekuje za kolejna wiele wnoszaca uwage. Niestety wczoraj o 19.57 nie
    >chcialem dzwonic i zawracac glowe ksiegowej. Pomyslalem, ze ktos tutaj
    >mi pomoze. Zalozenie jak widze - niesluszne.
    Twoja ksiegowa odpowiada za Twoje rozliczenia. Chcesz miec pretensje
    do grupy za zla podpowiedz? Po to placisz ksiegowej zeby miec do niej
    pretensje, nie do nas.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 7. Data: 2007-06-01 21:16:05
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik WAM napisał:

    > Twoja ksiegowa odpowiada za Twoje rozliczenia. Chcesz miec pretensje
    > do grupy za zla podpowiedz? Po to placisz ksiegowej zeby miec do niej
    > pretensje, nie do nas.

    O rany, nawet jakbym mial pretensje to faktycznie wielka rzecz.

    A tak - mam pretensje teraz. ;)