  • 1. Data: 2003-03-27 06:33:21
    Temat: Jak kupić bez VAT?
    Od: "oferta_elektryk" <o...@N...op.pl>

    Witam.
    Jest tak
    Firma zlikwidowana, zapłacony VAT od materiałów z inwentaryzacji końcowej i
    podatek.
    Materiały przez od rok po likwidacji zwolnione z VAT.

    Chciałbym sprzedać teraz te materiały, bo w końcu ktoś chce je kupić.

    Wiadomo, faktury VAT wystawić nie mogę, to w jakiej formie udokumentować
    sprzedaż i jak ma ją księgować kupujący?

    ---
    yba

  • 2. Data: 2003-03-27 15:41:59
    Temat: Re: Jak kupić bez VAT?
    Od: "kornishon" <k...@k...pl>

    > Wiadomo, faktury VAT wystawić nie mogę, to w jakiej formie
    udokumentować
    > sprzedaż i jak ma ją księgować kupujący?
    umowa kupna - sprzedaży, księguje się normalnie jak zakup na
    zwykły rachunek.
    pzdr