  • 1. Data: 2003-03-27 10:24:01
    Temat: kontrola PITu-37 w US - co trzeba wiedzieć?
    Od: "Shaman" <m...@s...pl.usunto>

    czołem.. przy oddawaniu PITu grzeczna pani od razu chciała się ze mną
    umówić na kontrolę.. czy to ze względu na zwrot >5000,- ? Jeszcze nigdy nie
    przeżyłem takiego spotkania więc proszę powiedzcie mi czy jest coś po
    powinienem wiedzieć przed wizytą w US?

    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2003-03-27 10:53:38
    Temat: Re: kontrola PITu-37 w US - co trzeba wiedzieć?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > umówić na kontrolę.. czy to ze względu na zwrot >5000,- ? Jeszcze nigdy nie
    > przeżyłem takiego spotkania więc proszę powiedzcie mi czy jest coś po

    Wez ze soba wszystkie faktury. Przyjrzyj sie im dobrze i przypomnij co
    na co wykorzystales ;-)

  • 3. Data: 2003-03-27 10:54:10
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > umówić na kontrolę.. czy to ze względu na zwrot >5000,- ? Jeszcze nigdy nie

    Zapomnialem dodac, ze przeszedlem taka kontrole 2 tygodnie temu.

  • 4. Data: 2003-03-27 11:18:21
    Od: "Shaman" <m...@s...pl.usunto>

    > Zapomnialem dodac, ze przeszedlem taka kontrole 2 tygodnie temu.

    to że wsyćkie papierki mam wziąść to wiem - jak przebiegła kontrola? bez
    problemów?

    PZDR
    Shaman

  • 5. Data: 2003-03-27 12:12:22
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > to że wsyćkie papierki mam wziąść to wiem - jak przebiegła kontrola? bez
    > problemów?

    Problemy by wynikly, gdybym zle cos policzyl. To nie jest egzamin z
    wiedzy o podatkach, tylko sprawdzenie poprawnosci PIT'u. Powiem ci
    szczerze, ze taka kontrola od razu to wielka ulga, bo jesliby cie
    sprawdzili po 5 latach i znalezli jakis blad na minus dla US, to
    musialbys zaplacic odsetki za te wszystkie lata. A tak jest dokument
    podpisany przez urzedniczke "sprawdzono poprawnosc pod wzgledem
    rachunkowym" .