  • 1. Data: 2005-06-05 17:22:10
    Temat: Jak legalnie zmienić właściciela pienędzy
    Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>

    Witam sprawa wyglada tak
    Mam działalność KPR i VAT u sługi komputerowe
    Na mamę założyłem drugą firmę ponieważ tam potrzebny był ryczałt 3,3%
    Jakimi zgodnymi z prawem możliwościami stac sie właścicielem tych pieniędzy
    tak
    aby urząd skarbowy kiedys nie zapytał mnie skąd mam tyle.
    Z takich ktore przychodza do glowy to wystawienie fv na uslugi
    ale tu trace conajmniej 40% bo vat i podatek a u mamy nie mozna odliczyc
    zadnych kosztow
    Mogłbym byc zatrudniony ale to z kolei 20% albo wiecej podatku
    Bez zadnych podatków to moze byc chyba darowizna ale to mala kwota rocznie
    czy sa jakies inne sposoby aby nie trzeba bylo oddawac wiekszych kwot do
    skarbowki?
    Dziekuje za pomoc
    Grzes

  • 2. Data: 2005-06-05 20:54:33
    Temat: Re: Jak legalnie zmienić właściciela pienędzy
    Od: rafal <r...@n...com.pl>

    Użytkownik Grupy onet napisał:
> [...]
    > czy sa jakies inne sposoby aby nie trzeba bylo oddawac wiekszych kwot do

    darowizna ???
    pozyczka ???

    i ze 2 %

    rafal

  • 3. Data: 2005-06-06 06:27:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 5 Jun 2005, Grupy onet wrote:

    >+ Bez zadnych podatków to moze byc chyba darowizna ale to mala kwota rocznie

    ...liczy się suma na *pięć* lat...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2005-06-06 15:39:32
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Dziekuje za pomoc
    > Grzes

    TO COŚ DLA MNIE
    Ja lubie nic nie robić a zarobic :))))))))))))) kurdelebele i to bez żadnych
    dodatkowych dodatków z dodatkowymi dodatkami :))

    Ja to widze tak:
    Niech Ci Mama pożyczy pieniądze na prowadzenie działalności gospodarczej,
    pod warunkiem udokumentowania, że pieniądze będące przedmiotem pożyczki
    zostaną przeznaczone na pokrycie wydatków poniesionych na rozpoczęcie lub
    prowadzenie działalności gospodarczej w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia
    umowy albo wykorzystania w tym okresie rzeczy oznaczonych co do gatunku,
    stanowiących przedmiot pożyczki

    i nic nikomu nie płacisz .... sam masz piniundz ... i się cieszysz .....

    a dla mnie od tego .......... jeden uśmiech

    pozdrawiam
    fart

    jest szansa, że kiedyś zmądrzeje :)))) ... jak bonie dydy :)))))))

  • 5. Data: 2005-06-06 19:17:11
    Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pod warunkiem udokumentowania, że pieniądze będące przedmiotem pożyczki
    > zostaną przeznaczone na pokrycie wydatków poniesionych na rozpoczęcie lub
    ... a co ze zwrotem?
    Nie bedzie problemu ze ich pozniej nie oddam?
    Oczywiscie nie ze strony mamy :)
    tego nie przewiduje i mam nadzieje ze slusznie :-)
    Grzes

  • 6. Data: 2005-06-07 05:07:17
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Nie bedzie problemu ze ich pozniej nie oddam?
    > Oczywiscie nie ze strony mamy :)
    > tego nie przewiduje i mam nadzieje ze slusznie :-)

    a wszystko zależy ... od tego, co w umowie zawarte będzie

    toja kurdelebele
    pozdrawiam
    fart