  • 1. Data: 2005-06-05 09:14:02
    Temat: paragraf 56/4 - o czym mowi?
    Od: "mosciak" <i...@a...pl>

    witam

    o czym mowi paragraf 56 /4 bo znajomy dostal wezwanie do skarbowki...
    ma sie bac czy nie?

    mosciak

  • 2. Data: 2005-06-05 11:02:53
    Temat: Re: paragraf 56/4 - o czym mowi?
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    mosciak napisał(a):
    > witam
    >
    > o czym mowi paragraf 56 /4

    czego paragraf?

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 3. Data: 2005-06-05 16:05:00
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    mosciak wrote:
    > witam
    >
    > o czym mowi paragraf 56 /4 bo znajomy dostal wezwanie do skarbowki...
    > ma sie bac czy nie?

    Kodeks karny skarbowy:
    Art. 56. § 1. Podatnik, który składając organowi podatkowemu, innemu
    uprawnionemu organowi lub płatnikowi deklarację lub oświadczenie, podaje
    nieprawdę lub zataja prawdę albo nie dopełnia obowiązku zawiadomienia o
    zmianie objętych nimi danych, przez co naraża podatek na uszczuplenie,
    podlega karze grzywny do 720 stawek dziennych albo karze pozbawienia
    wolności do lat 2, albo obu tym karom łącznie.
    § 2. Jeżeli kwota podatku narażonego na uszczuplenie jest małej wartości,
    sprawca czynu zabronionego określonego w § 1
    podlega karze grzywny do 720 stawek dziennych.
    § 3. Jeżeli kwota podatku narażonego na uszczuplenie nie przekracza
    ustawowego progu, sprawca czynu zabronionego określonego w § 1
    podlega karze grzywny za wykroczenie skarbowe.
    § 4. Karze określonej w § 3 podlega także ten podatnik, który mimo
    ujawnienia przedmiotu lub podstawy opodatkowania nie składa w terminie
    organowi podatkowemu lub płatnikowi deklaracji lub oświadczenia.

    Niech sam oceni czy się bać, czy nie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek

    --> Odzyskaj swoje pieniądze --> http://rejestr.info <--

  • 4. Data: 2005-06-06 11:27:56
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Niech sam oceni czy się bać, czy nie ;)

    W zależności o jakie deklaracje chodzi dostanie karę grzywny od 100 do
    500 pln (jeśli to pierwszy raz)

  • 5. Data: 2005-06-06 21:16:38
    Od: "mosciak" <i...@a...pl>

    hmm, pierwszy raz , pit 37 - podatek na kwote 0 (zero) zl - nie pzrekroczyl
    progu....

    mosciak

  • 6. Data: 2005-06-10 11:55:19
    Od: "mosciak" <i...@a...pl>

    150 ZL POSZLO.... :(

    MOSCIAK

  • 7. Data: 2005-06-10 17:51:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Jun 2005, mosciak wrote:

    >+ 150 ZL POSZLO.... :(

    ...ukarali czy
    "zaproponowaliwramachsamoukaranianowiepanaletoniemoż
    ebyćsymbolicznie" ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 8. Data: 2005-06-13 11:28:53
    Od: "Aicha" <m...@p...strone>

    Użytkownik "mosciak" napisał:

    > 150 ZL POSZLO.... :(

    Ile było dni spóźnienia ? Mam to samo - podatek 0 i nadpłatę :/

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    Nie dla dzieci:
    http://aicha.opowiadania.org