  • 1. Data: 2003-04-07 10:03:22
    Temat: Jak liczyc wypadkowe?
    Od: b...@p...onet.pl

    Jestem osoba fizyczna prowadzaca dzialalnosc gospodarcza. Mam pytanie dotyczace
    tego, jak mam sobie liczyc ubezpieczenie wypadkowe w ZUSie?
    Bo w tym momencie ZUS pozostawia nam dziwna dowolnosc.

    Popatrzmy:

    ZUS - okres obowiązywania - marzec 2003

    Dochód zadeklarowany od podstawy wymiaru składek nie może być niższy od 1335,25
    zł.
    emerytalne - 19,52% - 260,64
    rentowe - 13% - 173,58
    chorobowe - 2,45% - 32,71

    i uwaga: WYPADKOWE - od 0,97 do 3,86 %.

    To jak ja biedny mam teraz liczyc sobie to wypadkowe?
    Ile to ma byc procent z podanego zakresu?

    Pozdrawiam
    burt30

  • 2. Data: 2003-04-07 10:10:58
    Temat: Re: Jak liczyc wypadkowe?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > i uwaga: WYPADKOWE - od 0,97 do 3,86 %.
    >
    > To jak ja biedny mam teraz liczyc sobie to wypadkowe?
    > Ile to ma byc procent z podanego zakresu?

    Jesli nie zatrudniasz pracowników lub zatrudniasz do 9 osób to płacisz
    połowę najwyższego czyli 1,93
    Wiola