    From: "Grzes" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jak najkorzystniej zatrudnić ?
    Date: Mon, 13 Sep 2004 11:04:16 +0200

    FUT: pl.praca.dyskusje.
    obiecałem że nie będę ale jeszce raz proszę o pomoć
    (jutro wizyta u doradcy podatkowego ;) ale chciałby jeszce tu sięgnąc
    porady.

    witam.

    Chciałbym prosić o pomoc w sprawie zatrudnienia pracownika.
    Mam DG. Sklep z odzieżą
    Jak najkorzystniej (najmniej oddać Zusowi) zatrudnić bliską osobę
    która nie ma jeszcze 26 lat, uczy się w studium policealnym.
    Umowa o pracę, zlecenie, o dzieło??
    Na jaki etat?
    Chodzi o to by jak najmniej oddać "państwu"i było to ok wg prawa.
    Jaka jast min pensja jaką trzeba _wpisać_.

    Czy jest mozliwość nie płącenia Zusu w przypadku osby uczącej się?

    Bardzo proszę o pomoc.

    pozd
    Grzegorz
    ps.Łukasza proszę o nie złoszczenie sie na mnie ;) i ewentualną pomoc.
    Jutro może ;) będę mądrzejszy.