  • 1. Data: 2005-04-28 00:42:27
    Temat: Jak nie miałem dochodu składać PIT?
    Od: tom <f...@g...pl>

    Witam,
    W roku 2004 nie miałem przychodu, nie miałem firmy. Skończyłem studia i
    byłem absolwentem. Mam zgłosić PIT zerowy?
    dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2005-04-28 00:49:34
    Temat: Re: Jak nie miałem dochodu składać PIT?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    tom wrote:
    > Witam,
    > W roku 2004 nie miałem przychodu, nie miałem firmy. Skończyłem studia i
    > byłem absolwentem. Mam zgłosić PIT zerowy?
    > dzieki za pomoc
    Nie musisz.

  • 3. Data: 2005-04-28 06:16:36
    Od: "OPIX" <g...@f...us .tt>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:d4pbuu$ig$4@inews.gazeta.pl...
    > Nie musisz.

    A ja bym złożył -dla świętego spokoju w przyszłości pomimo braku
    obowiązku .
    Lepiej istnieć w bazie danych jako zero niż nie istnieć w ogóle -a
    papier z us może zawsze się przydać w najmniej spodziewanym momencie .

    --
    OPIX

  • 4. Data: 2005-04-28 15:37:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    OPIX wrote:

> [...]
    > Lepiej istnieć w bazie danych jako zero niż nie istnieć w ogóle -a
    > papier z us może zawsze się przydać w najmniej spodziewanym momencie .

    Bzdura.

  • 5. Data: 2005-04-29 06:43:01
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    witek napisał(a):
    > Bzdura.
    czemu?

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 6. Data: 2005-04-29 09:04:22
    Temat: Re: Jak nie mia?em dochodu sk?ada? PIT?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    badzio <b...@n...epf.pl> wrote:
    > witek napisa?(a):
    > czemu?

    bo do czego taki papier?

    a.

  • 7. Data: 2005-04-29 11:59:51
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Wemif wrote:

    > bo do czego taki papier?

    Bo mając taki papier niektóre US wydają np zaświadczenie o dochodach
    (zerowych). Baz tego papieru nie chcą.

  • 8. Data: 2005-04-29 15:44:43
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    jureq wrote:

    > Bo mając taki papier niektóre US wydają np zaświadczenie o dochodach
    > (zerowych). Baz tego papieru nie chcą.

    a po co normalnemu człowiekowi takie zaświadczenie.

  • 9. Data: 2005-04-29 18:18:55
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

    > a po co normalnemu człowiekowi takie zaświadczenie.
    Np. gdy się staramy o zasiłki rodzinne i inne z MOPS-u, GOPS-u etc.
    Gdy nie złożymy PIT-u 0 przy braku dochodów, dostaniemy zaświadczenie, że
    nie figurujemy w rejestrze podatników w urzędzie skarbowym.
    --
    Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
    www.handbike.pl