  • 1. Data: 2005-04-27 23:57:56
    Temat: Pit 37
    Od: "Maciej Arkit" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Składam pit-37, wyszła mi nadpłata.
    Jaki załącznik mam dołączyć do pitu, aby urząd przesłał mi pieniądze na
    konto bankowe ?? (podobno nie dołączając załącznika, pieniądze dostaje się
    pocztą, za co potrącane jest ok. 40zł).

    pozdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2005-04-28 00:44:28
    Temat: Re: Pit 37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Maciej Arkit wrote:
> [...]
    > konto bankowe ?? (podobno nie dołączając załącznika, pieniądze dostaje się

    NIP-3, ten sam który składałeś starając się o NIP,
    teraz tylko zaznaczasz opcję "aktualizacyjny" i na odwrocie wpisujesz
    numer konta bankowego.

  • 3. Data: 2005-04-28 01:26:17
    Od: piwar <p...@p...com>

    witek napisał(a):
    > NIP-3, ten sam który składałeś starając się o NIP,
    > teraz tylko zaznaczasz opcję "aktualizacyjny" i na odwrocie wpisujesz
    > numer konta bankowego.

    A można NIP-3 aktualizacyjny dołączyć do listu z PIT-37? A może innym
    listem? Czy też trzeba się przespacerować do US?

    Pozdr.
    piwar.

  • 4. Data: 2005-04-28 01:31:35
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    piwar wrote:

    > A można NIP-3 aktualizacyjny dołączyć do listu z PIT-37? A może innym
    > listem? Czy też trzeba się przespacerować do US?

    można wysłać razem
    nawet lepiej
    bo jak wyślesz oddzielnie to nikt ci nie zagwarantuje, że zostanie
    przerobiony zanim ktoś się zabierze za twój pit-37

  • 5. Data: 2005-04-28 01:37:45
    Od: piwar <p...@p...com>

    witek napisał(a):
    > można wysłać razem
    > nawet lepiej
    > bo jak wyślesz oddzielnie to nikt ci nie zagwarantuje, że zostanie
    > przerobiony zanim ktoś się zabierze za twój pit-37

    Oki. Dzięki.

    Pozdr.
    piwar.