  • 1. Data: 2005-04-28 06:42:16
    Temat: bezczelna TP SA
    Od: "Sebastian" <a...@o...pl>

    TP SA niczego nie zrobi dla zadowolenia klienta,
    dopóki nie zostanie przymuszona wyrokiem sądowym

    1) Kiedyś były skargi na sporne rozmowy 0700, no to
    po wyroku zgodzili się "łaskawie" blokować te nr
    za darmo. Ale rozmów międzynarodowych za darmo
    zablokować nie chcą. Moim zdaniem to jest po prostu
    bezczelność. Ja rozumiem pobierać opłatę za wykonane
    lub zamówione usługi. Ale zdzierać haracz za to, że
    bałaganiarze, nie umiejący zadbać o moje bezpieczeństwo
    łaskawie zadbają, aby ktoś mnie nie okradł, to już chyba
    przesada?

    2) bezczelnie wyłudzają abonament za 50zł, szantażując
    że inaczej nie założą neostrady. Plan socjalny nie pozwala
    ani na preselekcję ani na neostradę. Jeśli ktoś chce mieć
    neostradę, musi płacić nie tylko 72 zł za neostradę, ale
    az 50zł za abonament, nawet jeśli wcale nie korzysta z telefnu

    czy znane są wam jakieś wyroki sądowe, na które możnaby powołać się
    i wymusić na TP SA utrzymanie preselekcji i neostrady pomimo przejścia
    na plan socjalny?

    Czy znne są wam jakieś wyroki sądowe, pozwalające wyegzekwować
    darmowe zablokowanie rozmów międzynarodowych?

    pozdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2005-04-28 06:46:29
    Temat: Re: bezczelna TP SA
    Od: a...@o...pl

> [...]
    > na plan socjalny?
    >
    > Czy znne są wam jakieś wyroki sądowe, pozwalające wyegzekwować
    > darmowe zablokowanie rozmów międzynarodowych?

    oczywiście interesują mnie nie tylko wyroki sądowe, ale również,
    a może przede wszystkim decyzje administracyjne właściwych ministerstw

    pozdr
    Sebastian

  • 3. Data: 2005-04-28 07:45:04
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    To jeszcze nic!
    Ja wczoraj wylem w sklepie i poprosilem o bulke. Przychodze do domu, patrze
    a ja nie mam chleba tylko bułkę! Nie wiesz, czy byly jakies wyroki sądowe na
    taka beszczelnośc?

    vertret

  • 4. Data: 2005-04-28 08:14:09
    Od: "pit" <p...@n...yahoo.com>

> [...]
    > a ja nie mam chleba tylko bułkę! Nie wiesz, czy byly jakies wyroki sądowe na

    To porownanie powinno inaczej wygladac. Przychodzisz do sklepu
    i mowisz:
    - Poprosze bulke.
    Sprzedawca: Prosze bardzo, ale razem z bulka musi pan kupic opakowanie
    margaryny
    Ty: Ale ja nie potrzebuje margaryny bo uzywam masla
    Sprzedawca: A to juz pana problem. Albo bulka i margaryna albo do widzenia.

    Co teraz? Autor watku ma jednak troche racji.

    pit

  • 5. Data: 2005-04-28 08:44:59
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "pit" <p...@n...yahoo.com> napisał w wiadomości

    > Sprzedawca: A to juz pana problem. Albo bulka i margaryna albo do
    widzenia.

    > Co teraz? Autor watku ma jednak troche racji.

    Jak to co teraz? Odwracam sie po prostu na pięcie i ide gdzie indziej.

    vertret

  • 6. Data: 2005-04-28 10:12:40
    Od: "Profil1" <d...@n...pl>

    Tak ale gdzie ? Jeżeli jest to jedyna możliwość

  • 7. Data: 2005-04-28 10:29:40
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Profil1" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Tak ale gdzie ? Jeżeli jest to jedyna możliwość

    A kogo to obchodzi? To twój problem. Jak chcesz miec wybór to nie jedz tam
    masz jeden sklep.

    vertret

  • 8. Data: 2005-04-28 15:45:52
    Od: Obserwator <"" <s0m3wh3re\"@d0t.net>

    Sebastian napisał(a):
    > TP SA niczego nie zrobi dla zadowolenia klienta,
    > dopóki nie zostanie przymuszona wyrokiem sądowym

    [..]
> [...]
    > neostradę, musi płacić nie tylko 72 zł za neostradę, ale
    > az 50zł za abonament, nawet jeśli wcale nie korzysta z telefnu

    Idziesz do najbliższego centrum handlowego gdzie TPSA ma stojące
    budki, Panie/Panowie tam stojący mają dośc wszystkiego, więc i złożą
    zamówienie na Neostradę na planie socjalnym ;) po ok. 4-6 miesięcy
    przychodzi Ci faktura zbiorcza (właśnie dostałem) jutrp/pojutrze będę ją
    płacić.