  • 1. Data: 2003-04-04 18:17:09
    Temat: Jak nie zostac VAT-owcem
    Od: "K---L" <k...@w...pl>

    Witam
    Sytuacja przedstawia sie tak. W 2000 r. moja mama prowadzila dzialalnosc
    gospod. i miala taki obrot ze od 2001 roku powinna byc Vatowcem. W 2001
    roku nie prowadzila dzialalnosci tylko ja zaczalem prowadzic na swoje
    nazwisko. Staralem sie nie przekroczyc limitu obrotow gdzie musialbym byc
    VATowcem. Rowniez w 2202 roku prowadzilem na wlasne nazwisko i nie
    przekroczylem obrotow. Ale teraz rozszerzylem dzialalnosc i juz w czerwcu
    przekrocze obroty.

    Teraz mam pytanie - czy moge utworzyc spolke z moja mama i prowadzic ta
    dzialalnosc (zeby nie byc VATowcem).
    Jesli nie to jaki jest inny sposob aby to obejsc.?

    Dzieki

    Karols

  • 2. Data: 2003-04-04 20:52:48
    Temat: Re: Jak nie zostac VAT-owcem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Apr 2003, K---L wrote:
    [...]
    >+ Teraz mam pytanie - czy moge utworzyc spolke z moja mama i prowadzic ta
    >+ dzialalnosc (zeby nie byc VATowcem).

    Wiesz co zrobiłem googlowi ? To:
    http://groups.google.com/advanced_group_search?q=nie
    +zosta%C4%87+VAT-owcem+group:*.podatki&num=100&hl=pl
    &lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&as_drrb=b&as_mind=12&as_minm
    =5&as_miny=2001&as_maxd=4&as_maxm=4&as_maxy=2003

    ("VAT owcem" się podzieliło samo, nie przejmuj się :))
    Tam:
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&i
    nlang=pl&th=612a20f6fbdc809b&seekm=a6dto5%24ovt%241%
    40sunsite.icm.edu.pl&frame=off

    ...jest IMHO ciekawsza uwaga: będą dwa limity (twój i spółki), a ponieważ
    w przyszłym roku mamie upłyną 3 lata (tak ?) to pojawi się trzeci... :)

    pzdr, Gotfryd