  • 1. Data: 2007-02-23 00:18:42
    Temat: Jak pewnie wyslac PITa ?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    jak najpewniej wyslac PITa do urzedu skarbowego ?
    /poleconym ?

    jesli popelnilem jakis blad wypelniajac PITa (PIT-37),
    to urzednicy z us sami do mnie zadzwonia ?

    znajomy mowil, ze w puste miejsca trzeba zera wpisac;
    czy to prawda ?
    /rok temu wypelnialem tylko te pola co musialem
    (bez wpisywania 0 zl tam gdzie nie mialem przychodu / itd)
    i nikt sie jakos nie czepial;

  • 2. Data: 2007-02-28 09:41:00
    Temat: Re: Jak pewnie wyslac PITa ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Q wrote:
> [...]

    poleconym

    > jesli popelnilem jakis blad wypelniajac PITa (PIT-37),
    > to urzednicy z us sami do mnie zadzwonia ?

    to zależy od rodzaju błędu. Zwykle dostaniesz wezwanie w celu wyjasnienia

    > znajomy mowil, ze w puste miejsca trzeba zera wpisac;
    > czy to prawda ?

    Puste miejsca zostaną uznane tak jakby tam było wpisane zero.

    > /rok temu wypelnialem tylko te pola co musialem
    > (bez wpisywania 0 zl tam gdzie nie mialem przychodu / itd)
    > i nikt sie jakos nie czepial;

    no i się nie przyczepi.