    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jak podciągnąć sprzedaż pod firmę?
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 15 Aug 2017 17:32:11 GMT

    Osoba A sprzedawała coś na Allegro krótki okres. Osoba B ma działalność
    gospodarczą. Czy jest możliwość, żeby US uznał tę sprzedaż jako
    działalność B? Oczywiście A i B się dogadają i B może wystawić jakieś
    rachunki sprzedaży. Chodzi mi o sam fakt sprzedaży przez A w imieniu
    firmy B. Czy to jest do obrony?
    Nie wiem jak głupie jest to pytanie, ale fajnie gdyby ktoś na nie
    odpowiedział.