  • 1. Data: 2008-04-08 07:47:20
    Temat: Jak poprawnie obliczyć zaliczkę na podatek od umowy o dzieło?
    Od: panoramix4444 <p...@g...com>

    Niedawno podpisałem umowę o dzieło (jestem zamawiającym). W umowie
    jest napisane, że mam wypłacić 700zł za wykonanie dzieła. Jak mam
    poprawnie obliczyć podatek od tego?

  • 2. Data: 2008-04-08 07:51:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-04-08, panoramix4444 <p...@g...com> wrote:

    > Niedawno podpisałem umowę o dzieło (jestem zamawiającym). W umowie
    > jest napisane, że mam wypłacić 700zł za wykonanie dzieła. Jak mam
    > poprawnie obliczyć podatek od tego?

    Mało danych podałeś, ale generalnie:
    google + "kalkulator płac".

    PS. To wykonawca powinien Ci wystawić rachunek!

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl