  • 1. Data: 2006-03-14 13:20:45
    Temat: Jak przyspieszyc zwrot podatku VAT ?
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Skladajac deklaracje VAT za miesiac styczen 2006 zaznaczylem iz chcialbym
    uzyskac zwrot nadwyzki VAT-u w terminie 25 dni (wszystkie faktury mialem
    zaplacone wiec spelnialem wymogi Urzedu Skarbowego). Jak sie okazalo po 25
    dniach mialem blad na deklaracji. Z powodu niskiego obrotu w styczniu moglem
    dostac zwrot podatku 22 % podatku w terminie 25 dni i reszte 78% w terminie
    60 dni. Zlozylem stosowna korekte i czekam. Zastanawia mnie jednak od kiedy
    powinno sie liczyc te 25 czy 60 dni. Od momentu zlozenia deklaracji, czy
    korekty ?

    // Patryk Jakóbiak \\
    // p...@o...mila.edu.pl \\

  • 2. Data: 2006-03-14 13:46:59
    Temat: Re: Jak przyspieszyc zwrot podatku VAT ?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Z powodu niskiego obrotu w styczniu moglem
    > dostac zwrot podatku 22 % podatku w terminie 25 dni i reszte 78% w
    > terminie
    > 60 dni. Zlozylem stosowna korekte i czekam.

    Sądząc z Twojego sposobu wyliczenia kwoty zwrotu
    nadal masz błąd. Liczyć będą od korekty,
    a zawsze mogą wyjaśniać do woli,
    tylko wtedy zwrot z odsetkami.