  • 1. Data: 2006-03-14 07:58:54
    Temat: Ulga za internet bezprzewodowy - PIT
    Od: "Magda" <m...@p...onet.pl>

    Witam. Wypełniam PIT37 i zastanawiam się, czy mogę odliczyć internet, jesli
    korzystam z niego przez komórkę, a na fakturze mam wyszczególnione - stałą
    opłatę za dostęp i jak pzrekroczę limit to za połaczenia. Dziękuję za odpowiedz

  • 2. Data: 2006-03-14 08:19:03
    Temat: Re: Ulga za internet bezprzewodowy - PIT
    Od: "MXeon" <webmaster[cut]@esco.pl>

    Jeżeli na fk jest że za dostęp do internetu to bez problemu do kwoty 760 zł
    jeżeli masz przekroczone i uwzglednione to jest jako połączenia telefoniczne
    to nie. Tylko kwotę która jest uwidoczniona jako INTERNET na FK.

  • 3. Data: 2006-03-14 09:03:36
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Magda wrote:

> [...]
    > jesli korzystam z niego przez komórkę, a na fakturze mam
    > wyszczególnione - stałą opłatę za dostęp i jak pzrekroczę limit to za

    Podobno wydane przez US oficjakne interpretacje mówią, że nie można. Wg
    ustawy internet ma byc w miejscu zamieszkania, a internet z komórki nie
    jest w żaden sposób związany z miejscem.

  • 4. Data: 2006-03-24 18:13:54
    Od: "bwp" <b...@p...pl>

  • 5. Data: 2006-03-24 18:46:01
    Od: "Paulus" <p...@t...pl>

> [...]