  • 1. Data: 2006-03-14 07:56:30
    Temat: [DG] etat, pierwsza firma, skladki
    Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>

    W jakiej wysokosci skladki nalezy odprowadzac do ZUSu i innych urzedow
    potrzebujacych mojego wsparcia, gdy:
    - pracuje na etacie,
    - zakladana firma jest moja pierwsza.

    --
    Pozdrawiam: BbT

  • 2. Data: 2006-03-14 09:21:55
    Temat: Re: [DG] etat, pierwsza firma, skladki
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "BbT" <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> napisał w wiadomości
    >W jakiej wysokosci skladki nalezy odprowadzac do ZUSu i innych urzedow
    >potrzebujacych mojego wsparcia, gdy:
    > - pracuje na etacie,
    > - zakladana firma jest moja pierwsza.

    Poczytaj sobie wątek parę pięter niżej "PIT-kilka prostych pytań" i będziesz
    wiedział :).
    Graszka

  • 3. Data: 2006-03-14 10:04:37
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.com.pl>

    BbT napisał(a):
    > W jakiej wysokosci skladki nalezy odprowadzac do ZUSu i innych urzedow
    > potrzebujacych mojego wsparcia, gdy:
    > - pracuje na etacie,
    > - zakladana firma jest moja pierwsza.

    Jeśli pełen etat, czyli płaca co najmniej minimalna, to płacisz tylko
    zdrowotne i ew. podatki z DG.

    --
    TBL, Harvesterkom polecam: a...@o...pl t...@o...pl

  • 4. Data: 2006-03-14 15:32:16
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "TBL aka TLZ" <t...@w...info.com.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli pełen etat, czyli płaca co najmniej minimalna, to płacisz tylko
    > zdrowotne i ew. podatki z DG.

    No ale gdyby koniecznie chcial dodatkowo wspomoc swoja emeryturo-rente na 80
    zl/m-c to chyba tez moze :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)