  • 1. Data: 2005-02-09 23:00:27
    Temat: Jak rozliczać samochód prywatny do celów DG?!
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl>

    Witam!

    Mam Użyczony od Mamy formalnie samochód, chcę go wykorzystywać do
    prowadzonej DG. W tym celu kupiłem zeszycik nazwany Ewidencja przebiegu
    pojazdu i kosztów eksploatacji. Widzę że są rubryki do wpisywania np.
    faktur za naprawy, i są rubryki do wpisywania wyjazdów wg kilometrówki.
    Teraz pytanie, jaką stawkę kilometrówki stosuje się dla silnika 700ccm,
    jakie wyjazdy można tam wpisywać i jak ew. będzie je weryfikować US? Czy
    moze podważyć? Czy brać faktury na paliwo, czy jest to w tym przypadku
    niekonieczne? Bo rozumiem że faktury za naprawy muszę mieć i to
    wystawione na DG, zeby je wpisać do tego zeszyciku...

    TLZ

  • 2. Data: 2005-02-10 06:57:42
    Temat: Re: Jak rozliczać samochód prywatny do celów DG?!
    Od: "Red" <kmwejfhNOSPAM@CUT-IT_MAN!!!acn.waw.pl>

    1000 postów z archiwum ! ;)
    Red

  • 3. Data: 2005-02-10 08:18:28
    Od: "opix" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl> napisał w
    wiadomości news:cue4nd$52i$1@atlantis.news.tpi.pl...
[...]

    ziomek zgłoś się na GG 5765307

    --

  • 4. Data: 2005-02-10 09:54:48
    Od: "fenRis" <f...@a...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl> napisał w wiadomości
    Mam Użyczony od Mamy formalnie samochód, chcę go wykorzystywać do
    prowadzonej DG. [...]

    Kolega ze Szczecina wszystkich poucza, a sam nie u mie w archiwum grupy
    sprawdzic? Oj wstydź się TLZ, wstydź ;)

    fenRis