  • 1. Data: 2005-02-09 20:17:39
    Temat: zgubiłam polisę PZU na życie
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Zgubiłam, czy zagineła mi polisa na życie, czy już wszystko przepadło?

  • 2. Data: 2005-02-09 20:19:43
    Temat: Re: zgubiłam polisę PZU na życie
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maria,

    > Zgubiłam, czy zagineła mi polisa na życie, czy już wszystko przepadło?

    Ale jej i tak nie dalo się odliczyć od podatków... NTG!

    Nic nie przepadło - zgłoś się do oddziału - wystawią duplikat.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2005-02-09 20:38:36
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nic nie przepadło - zgłoś się do oddziału - wystawią duplikat.

    A jak umrze w miedzyczasie? (Wlasciciel nie polisa... tak wiem, czarny
    humor, wisielczy ;)

    --
    SF w 2005: PODSUMOWANIE (NF'01, SF'01, NF'02) .. http://tiny.pl/zvp
    Film: Grudge (Klątwa) - kwintesencja horroru ... http://tiny.pl/zv4

  • 4. Data: 2005-02-09 21:08:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello mariposa,

    > A jak umrze w miedzyczasie? (Wlasciciel nie polisa... tak wiem, czarny
    > humor, wisielczy ;)

    Uprawniony też może otrzymać duplikat polisy - sprawdzałem osobiście
    nie dalej jak we wrześniu zeszłego roku...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl