  • 1. Data: 2005-02-09 21:53:17
    Temat: skladanie deklaracji rocznej
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    O ile wiem - jesli dochod w granicach kwoty wolnej od podatku
    - skladanie deklaracji jest niepotrzebne ale nie jestem pewien czy
    dotyczy to PIT-36.
    Dotyczy ?

    I tu lekki niuans:
    W tym PIT-cie mialbym zadeklarowac pare groszy zarobionych za granica.
    Sa latwe do wysledzenia wiec wolalbym byc czysty. Ale obliczanie na
    zasadzie proporcjonalnosci czy tez wylaczania daje bzdury bo nie ma
    POLSKIEGO dochodu przynaleznego do tego PITu. Ten jest na PIT-36L.

    Czyli wynika ze pelnoprawnie powinienem to olac.
    Any comments ?
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 2. Data: 2005-02-11 07:25:30
    Temat: Re: skladanie deklaracji rocznej
    Od: "Baśka" <b...@p...pl>

    Użytkownik "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> napisał w wiadomości
    et.pl...

> [...]
    > POLSKIEGO dochodu przynaleznego do tego PITu. Ten jest na PIT-36L.
    >
    > Czyli wynika ze pelnoprawnie powinienem to olac.

    Mylisz się. Dochód z zagranicy rozliczasz na PIT-36. W tym wypadku dochód w
    granicach kwoty wolnej i dochód z zagranicy masz obowiązek rozliczyć. Może
    nawet wyjść podatek do zapłaty...
    Pozdrawiam
    Baśka

  • 3. Data: 2005-02-14 12:41:24
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <cuhn20$ed9$1@atlantis.news.tpi.pl>, Baśka wrote:

    > Mylisz się. Dochód z zagranicy rozliczasz na PIT-36. W tym wypadku dochód w
    > granicach kwoty wolnej i dochód z zagranicy masz obowiązek rozliczyć. Może
    > nawet wyjść podatek do zapłaty...

    Dzieki.

    A teraz:
    OK, rozliczam. Podatek obliczam wedlug normalnej skali progresywnej.
    W tym wzorze jest kwota wolna od podatku, cos ok 2780 PLN (ta z ktorej
    podatek wynosi 530.xx PLN). Ja tyle nie mam wiec nie ma sily
    zebym cos zaplacil. Za to przy wypelnianiu PIT-36 jest pieprznik, no
    ale jakos go wypelnie, rzecz byla tylko w tym czy go w ogole skladac.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl