  • 1. Data: 2002-02-08 11:34:31
    Temat: Jak rozliczyć w PIT?
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    W 2001 roku sprzedałem (jako osoba fizyczna) stworzony przez siebie system
    komputerowy umową kupna-sprzedaży (nie umową o dzieło!). Umowa została
    oskarbowana. Część wynagrodzenia została wypłacona w 2001 roku, część będzie w
    2002. Pytanie, jak powinienem ten przychód uwzględnić w PIT za 2001 r.

    1) Czy całą kwotę, czy tylko kwotę faktycznie wypłaconą?
    2) Czy mogę uwzglęnić koszty uzyskania przychodu (50%) z tytułu "korzystania
    przez twórców z praw autorskich [...], w rozumieniu odrębnych przepisów, lub
    rozporządzania przez nich tymi prawami"?
    3) W którym miejscu PIT-a to wpisać?
    4) Czy jest coś jeszcze, o czym powinienem wiedzieć?

    Dzięki.
    k.

  • 2. Data: 2002-02-08 15:20:05
    Temat: Re: Jak rozliczyć w PIT?
    Od: <a...@i...pl>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...
> [...]
    > rozporządzania przez nich tymi prawami"?
    > 3) W którym miejscu PIT-a to wpisać?
    > 4) Czy jest coś jeszcze, o czym powinienem wiedzieć?

    ja mialem podobnie (sprzedalem cos co zrobilem - umowa kupna - sprzedazy)
    i caly czas sie zastanawiam czy to wogole wykazywac ?
    jak znajdziesz rozwiazanie to napisz na priva

    dzieki

    asewr