  • 1. Data: 2006-07-18 09:46:14
    Temat: Jak się rozliczyć?
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl>

    Powiedzmy że jest taka sytuacja jest portal internetowy. Na tym portalu ktoś
    inny pisze treść, czasami ktoś napisze jakiś artykuł i ja płace za to tej
    osobie. Dodam że to mogą być bardzo różne osoby, a kwoty wynagrodzenia są
    małe.

    Czy jeśli nie mam swojej firmy to taka zapłata jest w ogóle wykonalna
    legalnie? Jeśli nie to czy można się dogadać z jakąś firmą aby w moim
    imieniu zatrudniła osobę która pisze te artykuły i podpisała z nim umowę
    zlecenie lub coś w tym stylu. A ja przekazywał bym pieniądze tej firmie na
    te wypłaty wynagrodzenia.

    Proszę o wszelkie sugestie chciałbym uniknąć konieczności zakładania firmy.
    Może do jakiejś kwoty nie trzeba zakładać?

    It has removed 1718 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!