  • 1. Data: 2004-01-29 18:05:15
    Temat: Jak skorzystać z odliczeń edukacyjnych od podatku?
    Od: Mariusz <c...@w...pl>

    Witam
    Mam watpliwości jak należy prawidłowo odliczyć od podatku wydatki na kształcenie w
    szkole wyższej. 1.04.2003 r. skończyłem 35 lat ( moja data urodzenia -
    1.04.1968 r.) Czy mogę odliczyć wydatki na studia (czesne) poniesione do dnia
    1.04.2003 r. w ramach ulgi na kształcenie w szkole wyższej, a wydatki poniesione po
    tym dniu w ramach ulgi na doskonalenie zawodowe? Do wysokości ustalonych limitów.
    Proszę o pomoc. Może są osoby znajdujace się w podobnej sytuacji? To zresztą już
    ostatnia okazja, aby skorzystać z tej ulgi. Dziękuję.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>