  • 1. Data: 2002-11-07 18:06:21
    Temat: Jak sprzedac program komputerowy
    Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl>

    Witam
    Napisalem program, na legalnym sofcie. Mam kilkadziesiat zamowien do
    indywidualnych klientow nie tylko w Polsce. Moge wspolpracowac ze sklepem,
    ktory umiesci program w swojej ofercie /na polkach i wysylkowo/ i bedzie
    wystawial rachunki. Nie chce narazie otwierac DG dla kilku tys. zl. Gdy
    sprawa sie rozwinie to o tym pomysle.
    Stad pytanie : Czy mam sprzedac np kilkadziesiat licencji wlascicielowi
    sklepu na umowe o dzielo?
    Jak to rozwiazac.
    MarekF

  • 2. Data: 2002-11-08 08:31:50
    Temat: Re: Jak sprzedac program komputerowy
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "MarekF" <m...@a...alpha.pl> wrote in message
> [...]
    > sprawa sie rozwinie to o tym pomysle.
    > Stad pytanie : Czy mam sprzedac np kilkadziesiat licencji wlascicielowi

    Pozr przemysli Pan, czy nie warto byloby sprzedac to jakiejs gazecie by
    rozdala jako "bezplatny",
    zawsze potem moze Pan zrobic nowy-lepszy (platny albo nie).

    Boguslaw