  • 1. Data: 2002-11-07 15:50:21
    Temat: Restrukturyzacja dlugu sprzed lipca a dlug z czerwca z platnoscia do konca lipca
    Od: j...@p...onet.pl

    Witam!
    Mam takie pytanie. Moze ktos cos na ten temat bedzie wiedzial. Chodzi o to, ze
    w sklad restrukturyzacji moga wchodzic dlugi powstale do konca czerwca b.r.
    Okazuje sie, ze US nie chce slyszec o uwzglednieniu we wniosku
    restrukturyzacyjnym dlugow z czerwca skoro termin platnosci VAT-u jest do konca
    miesiaca nastepnego.

    I teraz moje pytanie. Sprawa jest dosc pilna, bo do srody trzeba skorygowac
    wniosek:

    Jak jest w rzeczywistosci? Czy dlug powstal w czerwcu czy w lipcu?

  • 2. Data: 2002-11-08 10:31:20
    Od: "Marco" <m...@p...onet.pl>

    1. Od kiedy to termin płatności vatu jest do końca miesiąca następnego
    2. w tym przypadku US ma rację. Ustawa mówi o 'znanych... zobowiązaniach'.
    Chodzi tu o zobowiązania wymagalne na 30-06-2002 lub 31-12-2001 (z zaleności
    od podatku
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-11-08 13:42:19
    Od: j...@p...onet.pl

    > 1. Od kiedy to termin płatności vatu jest do końca miesiąca następnego

    Oczywiscie chodzi o 25. Taki skrot myslowy.

    > 2. w tym przypadku US ma rację. Ustawa mówi o 'znanych... zobowiązaniach'.
    > Chodzi tu o zobowiązania wymagalne na 30-06-2002 lub 31-12-2001 (z zaleności
    > od podatku

    Tak tez wydedukowalem. Tez znalazlem ten zapis. Niestety zobowiazanie staje sie
    znane dopiero 1.07 o godz. 0:00. Sekunde wczesniej jeszcze nic nie wiemy... :-(