  • 1. Data: 2004-04-06 17:59:50
    Temat: Jak to rozumiec [krotki przepis z nowego VAT]
    Od: x...@c...onet.pl

    Czy ktos mogłby mi wytłumaczyc sens artykułu 148 nowej ustawy VAT.Brzmi on tak:
    "Dla obliczenia kwoty sprzedaży opodatkowanej, o której mowa w art. 7 ust. 4-6,
    za rok 2003 oraz za okres od dnia 1 stycznia do dnia 30 kwietnia 2004 r.
    przyjmuje się wartość sprzedaży towarów opodatkowanych w rozumieniu art. 4 pkt 8
    ustawy wymienionej w art. 175." Artykul 175 mowi ze tą ustawą co ma art.4 jest
    obecna ustawa VAT

  • 2. Data: 2004-04-10 10:26:50
    Temat: Re: Jak to rozumiec [krotki przepis z nowego VAT]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Apr 2004 x...@c...onet.pl wrote:

    >+ Czy ktos mogłby mi wytłumaczyc sens artykułu 148 nowej ustawy VAT.

    Przecież sam wytłumaczyłeś: skoro ustawa "coś liczy" (obrót
    mianowicie) i odnosi się do okresu kiedy tej ustawy NIE BYŁO
    to musi wskazać CO jest obrotem w tamtym okresie.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)