  • Data: 2009-02-17 17:25:58
    Temat: Jak to teraz z placeniem ZUS przy DG ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    5 lutego weszla w zycie nowa ustawa
    http://prawo.money.pl/akty-prawne/dziennik-ustaw/ust
    awa;z;dnia;5;grudnia,dziennik,ustaw,2009,008,38.html

    No i troche nie czaje jak to teraz jest.
    Kiedys bylo tak, ze jezeli prowadze dzialalnosc gospodarcza, i nie mam
    "etatu" (lub byl on ponizej minimum krajowego ok 1300 zl) to place ZUS z DG.
    A teraz jak to bedzie ?
    1) Ten etat musi wynosic minimum 60% sredniej krajowej (czyli aktualnie
    jakies 1900 zl) ?
    2) A jezeli mam dwa kawalki eteatow w roznych firmach i lacznie mam te 60%
    to sie liczy czy nie ?

    Fantom