  • 1. Data: 2004-10-18 20:46:52
    Temat: Jak uniknac wejscia na VAT osoby fizycznej?
    Od: "Gregor" <i...@w...e-gregor.com>

    Witam serdecznie,
    moja zona niechybnie wejdzie na VAT (i jak czytalem zostanie VATowcem do
    konca zycia co niezbyt jej oraz mi sie podoba).

    Zona jest zatrudniona na umowe o prace, otrzymuje oprocz standardowej umowy
    tzw. umowy licencyjne, oprocz tego umowy zlecenia/o dzielo z innych firm.

    Jak uniknac wejscia na VAT ? Jakie sa progi?

    Pozdr
    Gregor

  • 2. Data: 2004-10-19 07:42:31
    Temat: Re: Jak uniknac wejscia na VAT osoby fizycznej?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Oct 2004, Gregor wrote:

    >+ Witam serdecznie,
    >+ moja zona niechybnie wejdzie na VAT (i jak czytalem zostanie VATowcem do
    >+ konca zycia

    Gdzie czytałeś ? Z którego roku był artykuł/post/strona ?
    Bo owszem, w okolicy przełomu tysiącleci tak było.
    Prawdą jest że jak "wejdzie" to najmniej trzy lata "jest".
    I że "wyjść" można tylko trzymając dochody poniżej progów...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-10-19 13:50:33
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cl19v2$rks$1@news.mm.pl>,
    "Gregor" <i...@w...e-gregor.com> wrote:

> [...]
    > tzw. umowy licencyjne, oprocz tego umowy zlecenia/o dzielo z innych firm.

    A jest w ogóle podatnikiem PTU w rozumieniu ustawy?

    --
    pozdrawiam
    Jarek